Hej igen bloggen, det var inte igår!

Jag har f*n inte bloggat på evigheter, tror de var sen kryssnignen sist. Minns att jag var så j*vla bakfull när vi kom hem att jag inte orkade blogga och sen sköt jag på det och till sist så glömde jag bort den :S

Men nu har jag hittat tillbaka och till min förvåning så även att jag inte bloggat på kanske 4-5 månader så har jag i snitt haft 5 unika besökare per dag.

Vad har hänt sen sist då, jag har blivit med hund :D Världens underbaraste Rocky, Korsning mellan Schäfer/Tollare. han förgyller min dag genom sina påhitt och sina pussar.

Jag har flyttat till Sveriges tråkigaste stad - Katrineholm. Faaaaast jag gillar stan som fan :) Har bott här i lite mer än 2 månader och jag har inga planer på att flytta ifrån stan, till egen lägenhet givetvis när jag får ordning på den förbannade ekonomin.

På råttfronten står det ganska stilla, har ett par sällskaps råttor just nu. har lagt avelsplanerna på hyllan ett tag tills man fått tag på bra avelsdjur :) För hem en gosse nästa helj förhoppningsvis som kaaanske är starten på min nya uppfödning, hoppas hoppas :) Om inte annat så blir han en perfekt gosråtta :) Till hösten har jag ställt mig i kö på en kull. Och även en kull som föddes igår, Men jag var som vanligt sent ute men jag står i kö iallafall. Men kullen var liten och inte så många hanar. Igentligen så gör det ingenting om jag missar den kullen, det är helt fel färger än vad jag vill hålla på med. men gillade stammen och har bara hört gott om föräldraras kullar, och jag har ju mina råttor främst som sällskap så att dom har fel färg spelar inte mig någon roll igentligen bara det är bra individer. Men den färgern jag vill jobba med så finns det väldigt med begränsade linjer, så vitt jag vet så är det ingen som renavlar den färgen. Och det behövs, jag har då inte sätt en riktigt snygg råtta med "min" färg. men då har jag nått att jobba med och det gillar jag. Har ju bra folk i ryggen som kan ge mig goda råd och hjälpa mig om jag kör fast :) Men temperamentet först och främst, sen hälsan och sist kommer ju faktiskt utseendet :)

Alla hjärtans dag snart, Vad händer då?
Jag kommer iallafall att sätta mig på tåget till Stockholm alt Södertälje möte upp en tjej med råttor och ta med dom ner till Malmö till en vän som jag inte träffat irl utan bara pratat med på msn, Ska bli väldigt kul men jag är redan sjukt nervös. Jag är så jävla förvirrad och hatar stress. Så känner jag mig själv rätt kommer jag hamna i umeå eller nå :P och jag kommer vara totaldäckad dagarna efter jag kommit hem. Jag blir så himla trött av att resa och träffa nya människor :)

Annars tror jag faktiskt inte att det har hänt så mycket mer. Eller ja det har väll hänt massor, Men det håller jag för mig själv ;P

(Ät eran egen skit som ni spritt runt, För jag skiter totalt i er och ni får hållas bäst fan ni vill)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0