Hård dag..

Trätar efter att klockan bara är 22.42 för jag vill sova. Är trött som ett hus och har en påbörjan av träningsvärk.
Var ute med Rocky till vattentornet idag, tränade lite och sedan sprang vi runt och busade hur länge som hellst.
Och måste säga att jag är fruktansvärt stolt över honom. Han lär sig så fort :D

Annars har jag nog inte gjort nå speciellt, städat och diskat lite. Och lagat jätte god mat, tillåmed min sambo påpekade det och de brukar han inte göra ;)

Och jag är lite extra glad idag, eller ja, jag var lite extra glad igår med :D

Verklar krångla lite med min malmö resa på måndag, hoppas bara det inte skiter sig. Har verkligen sett framemot resan och få komma bort en sväng :/

Måste komma ihåg att gå till arbetsförmedlingen imorgon. För nu jävlar måste jag komma på benen igen..

Och jag saknar min flickvän massor, fasten jag pratar med henne i telefon flera timmar om dagen <3

Kommentarer
Postat av: ståhl

Här sitter man och surfar runt och så stöter man på den här bloggen. Du verkar ha en skön stil iaf. Första hittils jag hittat sen jag flyttade till örebro.

2012-06-01 @ 18:58:52
Postat av: johanna

Hejsan tjejen :)
Kolla gärna in min bloppis!
http://johannalarssoon.blogg.se/2013/september/bloppis-1.html#comment

2013-09-01 @ 17:10:11
URL: http://johannalarssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0