Var det redan Torsdag?

 

Jag hann inte blogga någonting igår, eller jo igentligen. Men jag tog mig aldrig tid att sätta mig ner och skriva.
Men igår tillbringade jag hela dagen med Em, Vi käkade ute och jag åt nog den godaste grekiska salladen ever <3
Efter de så var de att springa runt och leta efter människor för att ta reda på när var hur? Jag skulle främst ha tag på mitt Schema till skolan, och när jag väll har fått tag på de så upptäcker jag att jag missat 3 lektioner redan, kul att ha 100% frånvarå efter 3 dagar i skolan ;) Men det är tur att det mest är självstudier så jag missade inge speciellt iallafall. Kvällen var iallafall händelserik, men det är en hemlighet så det är inget jag skriver här.

Idag hade jag iallafall min första lektion, började 08.30 ><" Men det var inte så jobbigt att kliva upp iallafall, kom tillochme 5 min tidigare. Lektionen gick fruktansvärt fort fasten den nästan var 2 timmar lång, och min lärare var helt lyrisk över min mattehjärna ;)
Efter skolan så gick jag hem till mamma, tänkte blogga en sväng där men jag totaldäckade i min lillebrors säng, det var kanske mer påfrestande att kliva upp tidigt iallafall? Mamma väckte mig iallafall runt 12 och ville ha hjälp med att färga håret, och hon vart sååå fin :) Fast min mamma är alltid vacker <3

Just nu sitter jag på  bibblan och pluggar lite tillsammans med Emelie, det är riktigt härligt höstväder ute, men solen lyser lite förstarkt genom fönstren..

Längtar tills imorgon då vi ska iväg på en liten Miniparty semester ;) kommer bli såå kul, Älskar att vara impulsiv.. dock så har jag blivit mindre impulsiv med åren, tror jag har blivit mer ansvarstagande, eller har jag helt enkelt blivit tråkig?


Aah Visst ja, jag bokade ju tid hos min frisör Tina igår :) Känner verkligen att det behövs. Älskade hennes kommentar om mitt hår nu - "Jaaa, det är ju lite... töntigt?" HAHA Älskar hennes ärlighet, men håller med, mitt hår är töntigare än vad folk är vana att se mig med ;) Så den 17 sep (dagen efter min åldringsdag) kl 16.00 så ryker håret <3


En bild på mig och Monti för 3 år sen när vi var på Folkrace i Fredriskberg :) Älskaded min lila hårfärg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0