Välkommen till min nya blogg!

Ja, nystartad blogg :)

 

Sitter just nu hemma, rätt nyvaken.. Eller ja iallafall för 1 1/2 timme sen men känner mig bra seg iallafall. Kom i säng i hyffsad normal tid igår 02.10.. Ska snart slänga mig i duschen, för att sen gå bort till Monika och Martin för att baka tillsammans med Björn.. Fast måste invänta posten först för jag hoppas på att min hårfärg kommer idag..

För jag är rätt trött på min nuvarande hårfärg som är svart med inslag av brunt, för den svarta färgen har en tendens att inte fastna på mitt hår.. Men nu blire ändringar på det.

Förhoppningsvis så ska jag följa med min mamma och min lillebror ut till banan idag, Dom ska testköra dom nya bilarna vad jag fattade de som, håller tummarna att jag också ska få testköra :D Skulle vara så himla kul verkligen..

Jag fattar inte hur jag kan vara så seg hela tiden, kanske brist på kaffe? På nått konstigt vänster så har jag slutat dricka kaffe, jag som var besatt av kaffe förut. Man kanske skulle koka sig 10 koppar så man blir människa..

Ne nu ska jag göra nått vettigt, har igentligen massor att göra här hemma. Men det får jag göra imorgon iställe eller nå :D

Nu blire Alice in videoland och duschen som gäller iallafall

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0