Trött och sliten, med många möten och spring

Larmet på telefon ringde kl 06.45. Men jag gick inte upp förns 08.15, 15 min innan jag skulle vara på skolan på möte. Sjukt jobbig morgon, inga cigg och inge mjölk till kaffet. Han inte äns koka kaffe, utan jag fick slänga på mig kläderna, sminka mig snabbt och dra på mig en mössa. Det var nog en bland dom hemskaste promenaderna ner till till skolan, halvvägs ville jag bara lägga mig ner och skrika och gråta för jag var så jävla trött och att jag inte hade nå cigg gjorde ju inte saken bättre. Jag kom "bara" 20 min försent men det gjorde tydligen inge. Fick inte så mkt ut av mötet direkt, fick ett schema som inte stämde och en lista på litteraturen jag behöver.

Efter mötet så gick jag hem till min underbara mamma, käkade frukost och somnade på soffan tills nästa möte var kl 13.00. Mamma väckte mig vid ungefär 12.30 men jag kunde verkligen inte få upp mina ögon. Så jag kom 15 min försent på det mötet med. Hon var precis påväg därifrån så jag hade verkligen tur att jag hann i tid. Var en väldigt händelsefullt möte, hade faktiskt väldigt trevlig, fasten jag var sjukt trött.

Jag åkte tillbaka till Mamma efter de, har lagat lite mat till oss och nu sitter jag ute på altanen och njuter av det underbara vädret, alldeles perfekt i min smak :)

jaja nu ska jag iväg med två vänner och käka pizza. Eller ja, dom ska käka och jag ska titta på ;)

skriver lite senare igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0