Klädes önskelistan

Jag kan inte glömma bort att jag fyller år snart, vilket betyder att det är höst och jag vill införskaffa nya kläder
Här kommer ett utdrag på endel saker som finns på http://www.bubbleroom.se






Dessa var ju bara sjukt snygga, inte för mycket ryschpysch utan snygga och enkla <3








Klänningen skriker ju bara MiiIIO!! - Svart och inte för mycket ditaljer, näst intill lite tråkig, eller?
men jag gillade den :)








Har ni någonsin sett mig klädd i rött? Isånnafall vet ni att de är absolut min färg ;)
Klänningen är igentligen lite väl mycket glamour för att vara mig, men den är samtidigt lite sexig men ändå enkel.
Skulle kunna tänka mig att ha den till Juldansen nu i Jul :)
(hade jag inte en röd klänning förra Juldansen?)








ETT MÅSTE!!







Mina leopard strumpbyxor har ju totalhavirerat, så jag behöver ett par nya, dessa är dock ett par leggings men det spelar mig inte någon roll. Dom var sjukt snygga iallafall :) Skulle vara himla snygga nu i vinter..








Denna väldigt snygga sak påminner om en klänning jag hade för många år sen, jag gillade den skarpt men den satt verkligen inte bra på mig. Denna kanske sitter bättre?







Enkelt och snygg, har ett antal liknande men älskar långa tröjor och speciellt denna med båtrigningen ;)








Den skriker både MIIIO och MIIIOS MAMMA <3
jag och mina mamma har en förkärlek till långa mysiga härliga tröjor :)







Ett par nya pyjamasbyxor sitter aldrig fel ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0