hurgöravad?

Är sjukt jävla ledsen på det mesta just för stunden, är trött på att folk dömmer för fort, är trött på människors jävla sätt emot andra människor. JUST NU VILL JAG BARA SPRÄNGA ALLT!!
Fast det är nog bättre imorgon ska ni se, allt blir bara hundra gånger värre när jag är själv än när jag har folk runtomkring mig, därför har jag funderat lite på att hyra ut mitt ena rum som ändå bara sammlar på sig massa skit. Så har jag funderat på att förska göra mig av med massa grejer, har påtok för mycket grejer precis över allt. Men mest av allt så är jag mest sugen på att flytta, flytta så långt bort från allt som bara går, Vill flytta till Norrköping så jag kommer närmare min älskade flickvänn <3 som jag inte hinner tillbringa så mycket tid med mer än ett ex antal timmar i telefon varje dag.

Har även bokat ridlektion den här veckan. Eller det var min kompis som gjorde det, jag kommer dock inte ihåg vilken dag men kl 19.00 var det iallafall. Hoppas att det går bättre än sist. Det var nog en av dom sämsta lektionerna jag haft. det var tokvarm, kvaft och äckligt. Plus att jag gått ner 4 kg sen jag red sist så jag har nog tappat endel energi och krafter i kroppen, det märks väldigt väl ibland att jag inte direkt gått ner hälsosamt utan jag har helt enkelt inte ätit nått. Märkte de när jag var på banken idag speciellt, jag kände mig tok dissig i huvve, och orkade knappt stå upp. Vissa dagar är värre än andra.. Men jag mådde klart mycket bättre av att vara hemma hos mammsen och min underbara lillebror som förövrigt var hemma från skolan och var sjuk idag..

Jag följde med två kompisar idag som skulle käka pizza som jag skrev i förra inlägget, jag som precis hade käkat och därför bara skulle hålla sällskap åt upp Ems halva pizza ;P Så snart har jag gått upp mina 4 kg igen för nu sitter (läs halvligger) i sängen och trycker i mig massa Polly :) Jag tycker det är lite jobbigt att va så viktberonde, jag vill ligga runt 59-60, det anser jag vara en lagom vikt för mig, absolut hellst så skulle jag vilja börja träna och få samma kropp som jag hade i början/mitten av tonåren, riktigt vältränad ;) Sen skaffa jag pojkvän och då gick det utför ;P Men det gick nog lika mkt utför för honom för vi var ungefär lika vältränade både två, lite för många myskvällar kanske?

Följde iallafall med dom ut till brukshundsklubben, för dom skulle träna och så skulle Ems hålla kurs. Sjukt tråkigt att sitta och vänta tills kursen var klar. Satt och pratade massa skit med hennes pojkvän iallafall. Efter det så åkte vi hem till dom och kollade på Fångarna på fortet, fast jag var såklart mer inne i datorn än tvn. Men Bönnera vann iallafall :)

Men just nu har jag inte motivationen till att börja träna, funderar lite över att fråga Mamms om inte jag kan låna hennes spring&vev maskin, kan säkert trycka in den någonstanns i min redan överfulla lägenhet. Förstår verkligen inte hur faaaan jag lyckas dra på mig så mycket grejer, det är ju bara 2 1/2 år sen jag flyttade hit till det här huset från min ytterpytta etta på 28kvm till en 3a på nästan 70kvm, och jag slängde ju ändå enhel del skräp när jag flyttade från 1an, och nu är det överfullt igen, måste också påpeka att jag flyttade i våras till en likadan lägenhet fast mycket fräschare bara dörren bredvid och har slängt ut massa bråte som tar upp hela min carport.

Och ska jag flytta till Norrköping som jag haft lite planer på hela sommarn så kommer det bli som störst en 2a,  och hur ska jag då fåplats med alla grejer? Det första som ska gås igenom och sorteras är mina kläder, har så sjukt mkt kläder. Har 2 smifulla garderober, 2 sopsäckar under sängen med kläder, en STOR kartong i sovrummet med kläder, säkert 3-4 säckar med kläder i förådet. Och endel kläder hemma hos mamma fortfarande, fast det är mest finkläder. Påtal om kläder så är jag skitsugen på att åka och shoppa massa skor, jag vill utäka min samling av klackar <3 För er som inte känner mig så har jag ALDRIG i mitt liv äkt ett par klackar förut, köpte mina första förra hösten då jag fick jobb och skulle hålla utbildningar och springa runt på kontor, och jag vart så beroende av klackar, tillslut kunde jag inte äns köra bil utan klackar, dock förstår bilkörandet klackarna på skorna :/ Just nu äger jag 2 par höga klackar, måste köpa ett par varma stövlar till vintern. Ska försöka övertala min mammas kompis som har dom snyggaste stövlarna ever, lånade dom en sväng när vi var till Tyskland med jobbet. Och jag var så kär, tänkte nästan fly landet bara jag slapp lämna tillbaka dom :( Sen vill jag ha ett par partyskor, både låga och med klackar, för min ekonomi bööörjar sakta men säkert att bli stabil igen, har en hel del planer och ideer pågång, Och då är det en hel del roliga planer på g med :) Ska iallafall försöka komma över min båt/vatten skräck och komma iväg på en kryssning, men jag har verkligen panik över båtar och stora öppna vatten.

Ne nu räcker det ikväll, ska försöka göra nånting vettigt idag iallafall ^^ El typ gå och lägga mig, för har endel att göra imorgon. Ska till skolan en sväng för att försöka få ett grepp om hur fan mitt schema ser ut, sen ska jag till Apoteket och hämta ut mer medicin och sen försöka komma in till läkarn så jag får ta ett allergitest, för jag har haft sån fruktansvärd klåda den sista månaden så jag måste verkligen kolla upp de. Trodde först att de va för att jag tvättade kläder hos mamma förut (är känslig för tvättmedel) Men har ju tvättat hemma den senaste tiden och det blir bara värre :/ Måste även höra av mig till min Coach för att lägga upp ett schema för den september, men kan inte göra de förns jag får mitt schema för skolan, visserligen så är de inge tvång att gå på lektionerna utan man kan plugga hemma på heltid och bara göra proven på skolan, men jag har ändå tänk att iallafall gå på 2-3 lektioner i veckan, måste försöka göra nå åt mina konsentrationssvårigheter med folk, hemma är det nästan inga problem, el när jag är ensam. Men såfort det kommer mer folk i rummet tappar jag konsentration. Minns när jag gick i grundskolan, då brukade jag få sitta i en skrubb på lektionerna XD Men jobbade absolut som bäst då, Ni vet -" Ensam är stark" men jag hatar ensamheten :/ Jag själv krockar med mig själv..


Dom är bara såååå Mio <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0