Hemma hos Monika..

Sitter hemma hos Monika och Martin. Jag har parkerat mig i sängen med datorn, Monika i fotöljen och på tvn går Sommar med Ernst. Björn och Martin sitter på Martins rum och gör jag vet inte vad. Idag har jag och björn bakat Pizzabullar, fast jäsningen failade totalt. Måste prata med pappa kock om hur fan man gör så de jäser som de ska. Jag har även varit ute i sången vid banan. Det var Företagsrace först, När dom hade åkt så skulle min lillebror köra runt lite i depån, för att vara 13 år så är han riktigt duktig på att köra bil, men jag åkte med och hjäpte honom lite iallafall, Men jag började ju också köra bil vid 13, fast ute i skogen då :) Man har nog kört ett par hundratals mil ute i Hällerfors skogarna :) Efter det så fick jag provköra bilen på banan, Fan va kul de va :D:D Det är typ 5 år sen jag satt i en folkrace bil iallafall körde på bana. Och jag fällde nästan en tår av lycka :) Fast bilen var lite slö, och odiffad, och de e lite ovant att köra odiffat på banan. Men efter 1 varv kom jag på hur bilen reagerade :) Jag längtar tills imorgon, Då blire Nora med Björn och förhoppningsvis Monika med, Det är Noramarken, lite lamt med vafan, det är snart vinter. Skulle igentligen ha åkt på Wat&Hate i borlänge, en punk/metal/hardcore festival. Men det ska vara 10 grader på nätterna, och jag känner inte alls för att tälta, me tanke på att jag börjar skolan på måndag så jag vill inte direkt bli sjuk. Ska läsa Matte B och Naturkunskap B så jag kommer in på universitetat nästa höst :D Lite otippat att jag sätter mig i skolbänken igen, lovade mig själv på studenten att aldrig gå i skolan igen.. jag skulle ju igentligen ha pluggat för 2 år sen, men hade precis flyttat till ny lägenhet när skolan skulle ha börjat så jag kände inte för att flytta hela vägen till Göteborg då. Men jag har iallafall lite planer för mitt liv nu, det känns bra så jag slipper vandra runt i ett hamsterhjul hela tiden.. Känns konstigt att det inte blir nå fångarna på fortet ikväll, vi har ju tittat på det varje kväll nu, Men vi får nöja oss med Ernst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0