En helg med många händelser

Jag har spenderat istortstt hela dagen i sängen, enda ggn jag var ut var när jag gick ner till affären för att handla lite bakis godis :D
Och mått som en kratta idag, Men slår ändå inte förra lördagens bakfylla, fyfan jag trodde jag skulle avlida. Har mest bara varit trött idag.

Kom hem rätt sent inatt. Men det har ändå vart en helt okej helg, inte bland dom topp 100 minn helt okej. Men jag tycker att det märks att jag börjar bli gammal, för jag känner nästan aldrig den där superpeppen inför en fest längre. Och det var såååå nära att jag dissade hela heljen och stannade hemma istället. Men min efterlängtade hårfärg kom ju i fredas så jag kände mig ändå rätt positiv till att åka.

Jag hann på 2 1/2 timme: Bleka håret, färga håret, klippa mig, sminka mig och gå på bolaget :) Jag är rätt snabb ändå ^^ Fast blakning satt i lite för kort stund, men jag måste ändå beka de kanske 2-3 ggn till tills de blir som jag vill ha det :)

På bussen in till Nora så träffade jag ett par vänner, vi drack öl och hade trevligt.
I Nora så mötte en killkompis upp mig och vi gick hem till en kompis till honom, Där satt vi bra länge.. tror jag :/ Min tidsuppfattning är helt fucked up ibland.. Vi gick iväg till någon tjej som hade fest, träffade en hel del vänner som jag inte träffat på länge. Jag lessnade rätt fort där och jag och några tjejkompisar gick iväg till en annan killkompis som hade fest. Där dansade jag och drack Minttu ! Var där 30 min kanske (jag har inte berättat att jag lessnar förbannat fort) Gick ner på stan och mötte upp dom jag var hos tidigare. Hände väll inge speciellt den kvällen, var helt okej kul.

Igår vaknade jag upp med jordens huvvevärk, men den gick tur nog över rätt fort. Men jag var ändå halvdöd fram till kl 15. Var ner på stan, käkade pizza och gick på bolaget. Jag och en annan killkompis gick hem till en vän till oss. Där käkade vi pasta, kollade på sex and the city, sjöng singstar och vart fulla igen. Hela kvällen var totalt misslyckad, det regnade, jag tappade bort mina vänner hela tiden, jag vart jätte blöt. Vart stoppad av polisen, för att jag drack på allmän plats, fick konstigt nog behålla min öppna öl och gå vidare medans min kompis fick hälla ut sin :/


Jag måste bara berätta att det finns sånna jävla idioter, och tack vare en STOR idiot så fick jag tillbringa 4 timmar på polisstation, men jag klagar inte, Det var varmt, torrt och jag fick käk och sova ifred.. tack vara dig så har jag tappat förtroendet för sånna som DIG!!! Och du kommer få betala för det här!! Tur att man ändå har sånna underbar vänner som stället upp och åker 12 mil för att hämta mig, mitt i natten i spöregn <3<3 Ni är guld ! Imorgon så börjar jag skolan, 08.30 ska jag vara där.. Hur jag ska lyckas pallra mig upp så tidigt och lyckas hålla mig vaken vet jag inte. Sen på eftermiddan har jag 2 möten som jag måste på :/ Jag måste hämta min cykel så jag slipper gå överallt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0